امیر تجارت

امیر تجارت

معرفی محصولات کسب درامد تجارت صنعت لوازم ضروری لوازم منزل
امیر تجارت

امیر تجارت

معرفی محصولات کسب درامد تجارت صنعت لوازم ضروری لوازم منزل

استریل کننده خانگی یو وی

آیا از استریل کردن همه چیز با اسپری الکل خسته شده اید ؟


آیا از خرید مداوم مایع ضد عفونی کننده و از بوی آن خسته شده اید ؟


آیا دنبال راه حل بهتر برای استریل همه چیز هستید؟


راه حل آن دستگاه استریل کننده خانگی بایا میباشد . با توجه به پاندمی ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین استریل لوازم و وسایل شخصی در جهت جلوگیری از انتشار بیش از پیش ویروس کرونا , دستگاه استریل کننده خانگی بایا توانایی استریل وسایل و لوازم شخصی از گوشی موبایل و ماسک تنفسی گرفته گرفته تا کارت بانکی , پول نقد , خریدهای سوپر مارکتی و سویچ خودرو و حتی کفش و غیره را در مدت ده ثانیه داراست که توانایی عملکرد دستگاه به تایید آزمایشگاه مورد اعتماد سازمان حفاظت محیط زیست و همچنین معاونت بهداشت و درمان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رسیده است . این دستگاه مناسب همه افراد جامعه بوده و در محیطهای منزل , محل کار , باشگاه , ادارات دولتی و بخش خصوصی , بانکها و حتی سوپر مارکتها قابلیت استفاده داشته و به دلیل ساختار مناسب آن به راحتی قابل حمل و نقل میباشد . از این محصول در هر لحظه و زمان میتوان استفاده نمود و محدودیتی نداشته و بلافاصله آماده کار میشود . کالاهای مشابه این دستگاه ساخته شده اما همه آنها با قدرت کمتر ساخته شده و زمان استریل نمودن آنها بالای ده دقیقه میباشد و این دستگاه تنها نمونه با سرعت 5 دقیقه در بازار میباشد . استفاده از این دستگاه بسیار ساده بوده و تنها با فشردن دکمه استارت تایمر عملیات استریل آغاز و ظرف مدت 5 دقیقه پایان میبابد . تولید محصول سازگار با محیط زیست بوده و مورد تایید آزمایشگاههای سازمان غذا و دارو میباشد و استفاده از آن هیچگونه عوارض و آلودگی نداشته و دستگاه تاییدیه عدم نشت اشعه را نیز دریافت نموده است .

نحوه عملکرد دستگاه بسیار ساده بوده و با استفاده از تکنولوژی لامپهای یو وی سی و با توان 60 وات میتواند در مدت زمان 60 ثانیه هر گونه باکتری و ویروس را از بین ببرد . در فیلم زیر نحوه کار با دستگاه توضیح داده شده است .


استریل کننده خانگی یو وی

استریل کننده خانگی یو وی



استریل کننده خانگی یو وی

استریل کننده خانگی یو وی



قیمت  :  3500000  تومان


لینک خرید:


https://youtejarat.com?rgm=treader66&p_id=5089

دستگاه ضدعفونی کننده کارت بانکی آی پاک | iPak

این دستگاه دیسپنسر آی پاک -iPak قابلیت استفاده در تمامی مکان ها و همه جا را دارد; پاساژ، مراکز خرید، ادارات خصوصی و دولتی، شرکت، بانک، سازمان، ارگان، مدارس ، فروشگاه زنجیری ای و هایپر مارکت و … ، هر مکانی که از دستگاه های کارتخوانPos استفاده می کنند، نیاز به ضد عفونی کردن مکرر کارت های بانکی مشتریان با محلول الکلی دارند. با استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده آی پاک دیگر نیازی به پاشیدن اسپری ضدعفونی کننده بر روی کارت بانکی افراد وجود ندارد و با سه حرکت ساده توسط دستگاه کارت مشتریان بطور کامل ضدعفونی می گردد. فقط لازم است یک دستگاه ضدعفونی کننده آی پاک در محل فروشگاه شما نصب شده یا قرار گیرد.


مشخصات فیزیکی:::

- وزن: 150
- جنس بدنه: پلاستیک

مشخصات فنی::::
مناسب برای استفاده در فروشگاه , رستوران , درمانگاه و بیمارستان , مدرسه و دانشگاه

*** ضدعفونی از طریق: الکل

*** ضدعفونی کننده: لوازم شخصی

*** امکان استفاده بدون تماس فیزیکی: ندارد

*** زمان سنج (timer): ندارد

*** ظرفیت مخزن: 50ml لیتر

*** محدوده ظرفیت مخزن: 1 لیتر و کم تر

*** منبع تغذیه: ندارد

*** نشانگر LED:ندارد

*** امکان مه پاشی: ندارد

*** سنسور مادون قرمز: ندارد

*** مقاوم در برابر آب: بله

دیگر مشخصات::
از ویژگی دیگر این محصول طراحی زیبا و منحصر به فرد آن است، این دستگاه ظاهر بسیار زیبا به محیط ارائه می دهد، طراحی کم حجم و زیبا از جلوه های طراحی این محصول می باشد. کاربری این دستگاه بسیار ساده می باشد و تنها کافیست که فرد کارت خود را از مکان تعبیه شده عبور دهد تا مواد ضدعفونی بر روی تمامی سطح کارت بصورت کامل آغشته شود.

این مجصول تک رنگ زرد و به صورت انحصاری تولید میشه.

دستگاه ضدعفونی کننده کارت بانکی آی پاک | iPak

دستگاه ضدعفونی کننده کارت بانکی آی پاک | iPak

دستگاه ضدعفونی کننده کارت بانکی آی پاک | iPak



دستگاه ضدعفونی کننده کارت بانکی آی پاک | iPak



قیمت  :99000 تومان

لینک خرید :

https://youtejarat.com?rgm=treader66&p_id=5060