امیر تجارت

امیر تجارت

معرفی محصولات کسب درامد تجارت صنعت لوازم ضروری لوازم منزل
امیر تجارت

امیر تجارت

معرفی محصولات کسب درامد تجارت صنعت لوازم ضروری لوازم منزل

ترانس آیفون ریموتی LEGZO

ترانس آیفون ریموتی لگزو مناسب جهت استفاده برای باز کردن درب ساختمان از راه دور ( از داخل اتومبیل و … ). از این دستگاه هم می توانید همراه سیستم اف اف و هم بصورت مجزا ( بدون نیاز به اف اف ) استفاده نمایید.

این دربازکن ریموتی دارای سیستم Learn است، به طوری که کاربر قادر است علاوه بر یک عدد ریموت کنترل که همراه دستگاه تقدیم می شود، 69 ریموت کنترل دیگر را نیز در حافظه دستگاه ذخیره و استفاده نماید.

نصب بسیار ساده و سریع ( شما می توانید در 10 دقیقه دستگاه را نصب و راه اندازی کنید )

بدون نیاز به سیم کشی ( دقیقا مانند یک ترانس آیفون ساده نصب می شود )

1 عدد ریموت کنترل همراه دستگاه


ترانس آیفون ریموتی LEGZO







ترانس آیفون ریموتی LEGZO





قیمت 

150000  تومان


لینک خرید

https://www.youtejarat.com/?rgm=treader66&p_id=4428

ماژول درب بازکن کارتی ریموتی لگزو LEGZO

ماژول دربازکن کارتی ریموتی لگزو یک دستگاه با سه قابلیت می باشد. با نصب این دستگاه شما قادر خواهید بود درب منزل یا پارکینگ خود را با استفاده از کارت و تگ و ریموت، کنترل نمایید. یکی از مزایای استفاده از این دستگاه بی نیاز شدن از حمل تعداد زیاد کلید است. از این دربازکن کارتی ریموتی می توان در انواع درب های حیاط، درب آپارتمان، درب های ضد سرقت، درب های پارکینگی، درب های کشویی، جک های برقی و … استفاده نمود.

نصب بسیار آسان و سریع (شما میتوانید در 10 دقیقه دستگاه را نصب و راه اندازی کنید)

فرمان به قفل برقی از طریق کارت و ریموت به طور همزمان

قابل نصب بر روی تمامی انواع اف اف های صوتی و تصویری با هر برندی (ابعاد ماژول که داخل پنل اف اف نصب می شود 9.5*5*2 و ابعاد تگ ریدر که بیرون پنل قرار می گیرد 6.5*4.5*0.8 سانتیمتر)

بدون نیاز به سیم کشی (با استفاده از سیم های پشت پنل اف اف راه اندازی می شود)

مدیریت بسیار آسان کارت ها و ریموت ها (توسط دو عدد کارت مثبت و منفی همراه دستگاه)

قابلیت کارکرد با تمامی انواع تگ های (کلیدهای الکترونیکی) 125 کیلوهرتز (کارت، جاسویچی، برچسب، دستبند و …)

قابلیت کارکرد با انواع ریموت های فرکانس 433 یا 315 مگاهرتز

عملکرد کاملا مستقل از مدار آیفون

کاملاً قابل اطمینان از لحاظ امنیتی

قیمت بسیار مناسب (حداقل 50 درصد ارزان تر از نمونه های مشابه)

1 عدد کارت تردد رایگان







ماژول درب بازکن کارتی ریموتی لگزو LEGZOماژول درب بازکن کارتی ریموتی لگزو LEGZOماژول درب بازکن کارتی ریموتی لگزو LEGZOقیمت   155000   تومان 

لینک خرید

https://www.youtejarat.com/?rgm=treader66&p_id=4427

ماوس پد ارگونومیک فیت ارگو

اگر شما یک کاربر رایانه هستید برای پیشگیری از برخورد مچ دست با لبه های تیز میز و داشتن احساس راحتی بیشتر هنگام کار با ماوس و کیبورد میتوانید این محصول را تهیه کنید.
قابلیت تنظیم زاویه ماوس پد و ایجاد شیب ماوس پد باعث می شود که استخوان های رادیال و اولنار دست شما در حالت خنثی گرفته و کمترین فشار به مچ دست وارد شود و این محصول جایگزین مناسبی برای ماوس های ارگونومیک یا عمودی می باشد. شیب بهینه برای موس پد ۱۰ درجه می باشد که کاربر می تواند براساس آناتومی دست خود و میزان راحتی آن را تغییر دهد. تغییر شیب ماوس پد با استفاده از دو قطعه از جنس پاک کن یا پلاستیک  است که با دور کردن و نزدیک کردن پاک کن ها به مرکز لولا شیب ماوس پد تغییر میکند.

ماوس پد ارگونومیک فیت ارگو


ماوس پد ارگونومیک فیت ارگو
























قیمت  190000تومان

لینک خرید

https://www.youtejarat.com/?rgm=treader66&p_id=4447

زیرآرنجی ارگونومیک فیت ارگو

شرکت فیت ارگو به تولید محصولات ارگونومیک  برای کاربران رایانه می پردازد و رسالت آن پیشگیری از خستگی و کاهش آسیب های اسکلتی عضلانی و افزایش راحتی در محیط های اداری می باشد.
نصب زیرآرنجی ماوس و کیبورد راحت بوده و کاربر می بایست ابتدا چسب های دوطرفه که در جعبه محصول قرار دارد را روی لبه ی رویی و نیز لبه ی داخلی میز بچسباند و سپس زیرآرنجی را به آن متصل کند. توصیه می شود محصول دقیقا در وسط میز نصب شود و از جدا کردن مکرر چسب ها و زیر آرنجی از میز خود داری نمائید. یکی از ویژگی های مهم  این محصول استفاده از جنس توری به منظور پیشگیری از تعریق دست می باشد. شما می توانید با خرید این محصول  از دستان خود محافظت نمایید .

زیرآرنجی ارگونومیک فیت ارگو


زیرآرنجی ارگونومیک فیت ارگو


قیمت  168000  تومان

لینک خرید

https://www.youtejarat.com/?rgm=treader66&p_id=4448

پشت کمری زانویی ارگونومیک فیت ارگو

کمردرد حاصل از بد نشستن به مدت طولانی یکی از متداول‌ترین کمر دردهاست. رعایت نکردن اصول ارگونومی هنگام نشستن موجب درد مزمن در ناحیه پایین کمر می‌شود. کمربند زانویی ارگونومیک فیت ارگو با ساپورت قراردادن زانوها علاوه بر اصلاح طرز نشستن افراد، به طور قابل توجهی درد پایین کمر را کاهش می‌دهد. با استفاده‌ی از این کمربند در خانه یا محل کار ستون فقرات خود را در ارگونومی صحیح قرار داده تا علاوه بر ایجاد عادت درست نشستن، درد پایین‌کمر خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهید. از این محصول می توانید روی صندلی های اداری ، چهارپایه و یا صندلی هایی که پشتی ندارند و نیز موقع چهار زانو زدن در خانه، مسجد و … استفاده کنید.

پشت کمری زانویی ارگونومیک فیت ارگو



پشت کمری زانویی ارگونومیک فیت ارگو


پشت کمری زانویی ارگونومیک فیت ارگوقیمت  98000  تومان


لینک خرید


https://www.youtejarat.com/?rgm=treader66&p_id=4449